imgtop01.jpg

Fa uns 6 mesos va tornar el bàsquet a la Resi, després de 10 anys sense equips.I no ho ha pogut fer de millor manera. La sensacional temporada d,aquest equip Pre-mini femení va arribar a ulls del Club Joventut de Badalona "la Penya", que va contactar amb nosaltres 😍😍🏀🏀💚🖤

El club Joventut de Badalona va convidar l,equip de la Resi a veure un partit de la Lliga Endesa Femenina i a jugar partidets entre nosaltres als temps morts i mitja part del partit disputat a l,Olímpic de Badalona entre el CBJ Femení i l,Estepona.

També ens van fer un tour per veure totes les instal.lacions de l'Olímpic; vestidors, gimnàs, pistes internes, sala de Trofeus,etc...

Un detall que no oblidarem mai!!!

Som equip!! Som bàsquet!! Som la Resi!!!🏀💜💜

Hemeroteca

alexia

menudelmes

Propers esdeveniments

ON SOM

ensenyament xtec fecaceen

Segueix-nos en:

facebookyoutube

Visita'ns

Rambla Gener, 30
43720 - L'Arboç

Contacta'ns

tel peu977 67 03 44    

email peu correu