imgtop01.jpg

Ahir vam celebrar la castanyada a l’escola, on els nens i nenes de 6è van representar contes, vam fer manualitats i també ens va visitar la senyora castanyera! Per la tarda vam poder menjar panellets i castanyes al pati.
S’ho van passar d’allò més bé!

 

Hemeroteca

alexia

menudelmes

Propers esdeveniments

ON SOM

ensenyament xtec fecaceen

Segueix-nos en:

facebookyoutube

Visita'ns

Rambla Gener, 30
43720 - L'Arboç

Contacta'ns

tel peu977 67 03 44    

email peu correu